Автоматизоване робоче місце комірника

Програмний продукт «Робоче місце комірника» розроблений технологічним партнером компанії Агент Софт – підприємство «Персональний консультант». Усі консультації щодо даного продукту надає партнер ПП "Персональний Консультант", контакти lkprog.pk@gmail.com, LKPro@ukr.net, +38 (050) 363-51-52

Мобільний додаток, автоматизує роботу комірників простих і адресних складів на смартфонах і планшетах (Android). Використовують виробники різних товарів, торговельні та логістичні компанії. Дозволить оптимізувати процеси на складах і забезпечить електронний документообіг всередині складу за допомогою мобільних пристроїв (смартфонів, планшетів).

Автоматизація комірників дозволяє:

звільнити час оператора, який виконує обробку накладних позбутися від друкованих документів на складі
(Накладні на відбір, інвентаризація, наряд на вивіз зі складу, внутрішнє переміщення і інших)
дозволить знизити кількість помилок комірників і уникнути пересорту товару на складі
адресне зберігання на складі дозволить новим або сезонним працівникам складу зібрати найбільше замовлення максимально швидко, не втрачаючи часу на пошук потрібних товарів
Детальна інформація про товар завжди доступна працівнику складу (адреса зберігання, найменування, характеристики, залишок, фото, ціна).

Програмний продукт "Робоче місце комірника" має ряд переваг:

Обмін даними з обліковою системою 1С: обмін даними реалізований за допомогою бездротових технологій (GPRS, 3G, Wi-Fi і ін.) з обліковою системою, встановленою в офісі. Передача даних здійснюється за допомогою служби обміну даними "Агент Плюс: Служба обміну даними". Працівник складу проводить обмін даними з обліковою системою, отримуючи з центральної БД документи для "Розміщення" (Прихід), "Відбору" (Витрата), "Інвентаризації" та інших операцій на поточний день і приступає до роботи. Обмін двосторонній, тобто за один сеанс відбувається вивантаження і завантаження даних.
Підходить для складів різної площі та структури: від невеликих магазинів, до оптових складів готової продукції.
Підтримка сканерів штрих-кодів: для сканування штрих-кодів можна використовувати як вбудовану камеру пристрою (смартфона або планшета), так і мобільний сканер, що прискорить процес пошуку товару.
Продукт продається в трьох версіях - "Простий склад", "Магазин" і "Адресний склад": версії відрізняються функціоналом, необхідністю впровадження і ціною. Для версії "Адресний склад" розроблений модуль, що розширює можливості типових торгово-складських конфігурацій на платформі "1С: Підприємство", який дозволяє організувати статичну адресне зберігання товарів.

Мінімальні вимоги до мобільних пристроїв

Програмне забезпечення "Робоче місце комірника" працює на різних мобільних пристроях (смартфонах, планшетних комп'ютерах) під керуванням операційної системи Android версії 2.2 і вище.

  • Операційна система: Android починаючи з версії 2.2
  • Тактова частота процесора: не нижче 1 Ghz
  • Розмір оперативної пам'яті (ОЗУ): не нижче 512 Mb

Рекомендований список обладнання:

Prestigio MultiPad 4 Ultimate 8.0 3G
Cubot S36H (C11)

Iнтеграція

Програмне забезпечення "Робоче місце комірника" складається з двох взаємопов'язаних частин: додаток для мобільних пристроїв на базі операційної системи Android і модуль на мові 1С, який доповнює облікову систему 1С.

Програмний продукт "Робоче місце комірника" взаємодіє з обліковою системою "1С: Підприємство 7.7 / 8.х", підтримуються конфігурації:

  • "1С: Підприємство 8. Управління торгівлею для України"
  • "1С: Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України (редакція 1.2)"
  • "1С: Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України"
  • "1С: Підприємство 8. Роздріб для України"
  • "1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для України"

Обмін даними з обліковою системою 1С реалізований за допомогою мобільного інтернету (GPRS, 3G, 4G) або Wi-Fi. Працівник складу проводить обмін даними з обліковою системою, отримуючи з центральної бази даних документи для "Розміщення" (Прихід), "Відбору" (Витрата), "Інвентаризації" і т.п. на поточний день і приступає до роботи. Обмін двосторонній, тобто за один раз відбувається вивантаження і завантаження даних.

Для версии "Адресный склад" разработан программный модуль, расширяющий возможности типовых торгово-складских конфигураций на платформе "1С:Предприятие" и позволяющий организовать статическое адресное хранение товаров.

Функціональні можливості

Продукт "Робоче місце комірника" випускається в трьох версіях: "Простий склад", "Магазин" і "Адресний склад".

Простий склад
2420
грн
/ліцензія
Магазин
2905
грн
/ліцензія
Адресний склад
3385
грн
/ліцензія
Рішення може поставлятися з закритим вихідним кодом.

Порівняйте версії

Функціональні можливості Простий склад Магазин Адресний склад
Прийом товарів (прихід)      
Відбір товарів до відвантаження (витрата)      
Повернення      
Чек      
Розміщення (надходження товарів)      
інвентаризація      
Внутрішнє замовлення      
Переміщення зовнішнє (з одного складу на інший)      
Переміщення внутрішнє (всередині одного складу)      
Модуль підключення для організації адресного обліку (для «1С: Підприємство» 8.х)      

Замовити демонстрацію